Az 1983-ban alapított olasz Police már a kezdetektől elismert és szeretett márkává vált a szemüvegkeretek zsúfolt piacán a maga jellegzetes underground stílusával és kompromisszumokat nem tűrő minőségével. Versenytársai kihívásával kész volt megváltoztatni a fennálló trendeket és ennek köszönhetően szinte berobbant a nemzetközi piacra.A nagyközönséget rögtön lenyűgözte egyedi utcai megjelenésével és a mára már klasszikussá érett Police kék lencsékkel.
Ezzel kezdődött a márka hosszú és páratlan története, melyet olyan hírességek sora képvisel évről évre a showbusiness, a divat és a sport világából, akik egységesen vallják és hirdetik a Police jelmondatát: BE YOUNIQUE. Így vált a Police nem csak egy egyszerű, napjainkra már óra kollekciót, ruházatot, ékszereket és bőr kiegészítőket is jegyező szemüveg márkává, hanem életstílussá.
Friss, közvetlen kommunikációja vásárlói felé hatalmas sikereket eredményezett. Inspirációt a nagyvárosi utcai gyökereken kívül az amerikai „on the road” hangulatból merít.Jellemzően unisex formavilágot követ, stílusát tekintve dinamikus, már-már agresszív, igazi kozmopolita viselet. Célcsoportja a kalandvágyó, független, olykor nárcisztikus, néha egy kicsit hedonista, non-konformista, fiatal lelkületű közönség.
A Police legendás története évtizedek óta siker sztori. Napjainkban is piacvezető szerepet tölt be a szemüvegkeretek világában, köszönhető mindez az innovatív technológiai háttérnek és a tradicionális olasz gyökerekben rejlő divat szeretetének.